neoi xrhstes (was: Staroffice+Greek)

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Fri Sep 24 03:59:54 EEST 1999

DJ Art wrote:

> ---sniped---

> 1)Το FAQ είναι Frequently Asked Questions και όχι All-the-time Asked
> Questions.

Συμφωνώ....αλλά να πω και το εξής....όσο περισσότεροι βάζουν Linux (τώρα και στο
περίπτερο και την Infosystem της γειτονιάς σας) τόσο περισσότερες ερωτήσεις θα
υπάρχουν σαν αυτές που βλέπουμε σε mail για κουφά που ακούγονται σε tech-support
lines.

> 2)Έχουν απαντηθεί πολλές φορές στο magaz.
> 3)Έχουν απαντηθεί πολλές φορές στα How-To.
> 4)Έχουν απαντηθεί πολλές φορές εδώ μέσα (άρα δεν αποτελούν ερωτήσεις,
> αλλά ανεκδοτα).

Ναι αλλά πόσοι κοιτάζουν τα archives? Ξέρετε πόση ώρα θέλει να κατεβεί η σελίδα
σε αντίθεση με πόση ώρα θέλει να στείλεις ένα email....ο ΟΤΕ καραδοκεί και
πράγματι ο χρόνος είναι χρήμα. Άσε που θες να φας 1 μέρα για να δεις τα
archives. Ναι, δεν είναι δικαιολογία αλλά όταν παίρνεις το RAM και σου λέει για
το λειτουργικό του μέλλοντος θέλεις γρήγορα και εύκολα να το δεις (αλλιώς τι σόι
μέλλοντος είναι;) για να μπορέσεις να ξαναφορτώσεις windows και να κάνεις τη
δουλειά σου.

Γενικά....εφόσον θέλουμε να εξαπλωθεί το linux πρέπει να υποστούμε και τις
συνέπειες. Και μην πει κανένας ότι το linux είναι για άτομα που ψάχνονται γιατί
θα έχει δίκιο (!) αλλά εφόσον το μοιράζουν και στα περίπτερα θα το δοκιμάσουν
όλοι. Και όλοι σημαίνει άτομα που δεν ξέρουν τι εστί disk και τί hard drive. Και
πάλι καλά στην Ελλάδα....σήμερα έβλεπα tv (στην Αγγλία είμαι) και ρωτούσαν πιο
γράμμα είναι για το disk drive και απαντούσε η άσχετη D! Ρε στη British
Aerospace (ναι...που σχεδιάζουν αεροπλάνα!) δουλεύουν άτομα (μιλάω εκ πείρας)
που δεν ξέρουν ότι αντί για Edit->copy μπορούν να πατήσουν Ctrl-C. Τώρα αν
ξαναπετάξετε με αεροπλάνο δεν ξέρω!!!!!!

Γενικό συμπέρασμα για να τελειώνω. γιατί κατέβασα και μπόλικες
Guiness(μπύρες)...αν κάποιος ρωτά κάτι (έστω κι αν είναι για 1.2e3480978 για
StarOffice) μην τον πιάνετε από τα μαλλιά και τον βαράτε στον τοίχο. Εκτός αν
έχουμε linux για σχετικούς και windows για άσχετους...τότε πάω πάσο.
Καλά....καμιά φορά βέβαια μπορεί να ξεχυλίσει το ποτίρι αλλά τέσπα....δεν
αναφαίρομαι στην συγκεκριμένη περίπτωση γιατί το προηγούμενο thread για
Staroffice ούτε βδομάδα δεν είχε κλείσει. Γενικά μιλάω.

Ζυθοποιηκά(!)
Πάνος

ΥΓ
Δεν είμαι guru ή καν σχετικός....χρησιμοποιώ linux ένα χρόνο και μπορώ να πώ ότι
μόλις και άρχισα και το μαθαίνω, αλλά δεν το αποχωρίζομαι..αυτή τη στιγμή έχω το
texbook του Knuth μπροστά μου για να ξεφορτωθώ και το word.

ΥΓ2
Νομίζω ότι πρέπει να βγει μια ελληνιή distr για να τελειώνουμε....με
staroffice,kde, ελληνικά και στα δύο και links στο hellug.gr/HOWTO....

ΥΓ3
Όχι....StarOffice δεν χρησιμοποιώ!

ΥΓ4
Wishlist: Θέλω ένα Ultra sparc με Solaris

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr