Staroffice+Greek

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Sep 23 17:20:53 EEST 1999

"I. Ioannou" wrote:

> ---sniped---
>
> Nomizw oti molis aparithimises ta kyria erwthmata gia to FAQ tis listas.
> Poios eipame eixe analabei na to fiaksei.

Εγώ !!! Δεν τα βάζω γιατί :

1)Το FAQ είναι Frequently Asked Questions και όχι All-the-time Asked
Questions.
2)Έχουν απαντηθεί πολλές φορές στο magaz.
3)Έχουν απαντηθεί πολλές φορές στα How-To.
4)Έχουν απαντηθεί πολλές φορές εδώ μέσα (άρα δεν αποτελούν ερωτήσεις,
αλλά ανεκδοτα).
5)Εκεί που βρίσκεται το F.A.Q βρίσκονται και οι απαντήσεις τους.

Τελικά το F.A.Q είναι της λίστας είναι δύσκολο για τους εξής λόγους:

1)Το μέγεθος των archives.
2)Από το 1998 και μετά είναι κουραστικό γιατί πρίν από κάθε body
αναγράφονται όλες οι λεπτομέρειες του αποστολέα, του mailer, του
encoding, των severs-αποστολέων, των servers-παραληπτών, κλπ.κλπ...
3)Είμαι ένας
4)Αρχίζουν τα διαβάσματα πάλι
5)Πρέπει να διαβάσω όλα τα archives για να ξέρω τι ακριβώς ρωτήθηκε σε
μεγαλύτερη συχνότητα.
6)Το 1997 το 85% των μηνυμάτων είναι δοκιμαστικά (του στύλ έλεγχος αν
φαίνονται τα ελληνικά, δοκιμές στον majordomo κλπ.), οπότε "σκάβω" για
να βρώ ερωτήσεις.

Εν τέλει, η δημιουργία του F.A.Q είναι σε πραγματικό χρόνο (realtime)
από τα μηνύματα που στέλνονται στο παρόν. Για να συνεχίσω από εκεί που
σταμάτησα στα archives θα πρέπει να έχω ελεύθερο χρόνο παραπάνω από ότι
"θέλω", οπότε για τα έτη 1997-98-99 μάλλον θα πρέπει να τα σαρώσω σε 3
χρόνια, διαβάζοντας τα καθημερινά μηνύματα για το παρόν και για το
παρελθόν (δηλ. dd/mm/99 και /dd/mm/97 π.χ.). Και επειδή τώρα ένα ποσοστό
μηνυμάτων της λίστας αφορά τις διαμάχες μεταξύ μας, ενα άλλο ποσοστό
αφορούσε την x-treme, ένα άλλο το σεισμό, ένα άλλο τη ΔΕΗ, τον ΟΤΕ ....
μένει ένα πολύ μικρό ποσοστό "καθαρών", "ανόθευτων" ερωτήσεων, από τις
οποίες όμως το μεγαλύτερο μέρος των απαντήσεών τους βρίσκεται σε Magaz,
How-To κλπ, κλπ, οπότε είναι άχρηστες.

Τέλος πάντων, αυτό που θέλω να πώ είναι ότι κάθε φορά που θα προσθέτω
έστω και μία ερώτηση στο F.A.Q θα το ανακοινώνω πάνω ακριβώς από το
signature (όπως αναφέρεται τώρα η English version της σελίδας).

ÁÍÏÉÎÅ Ç ÁÃÃËÉÊÇ ÅÊÄÏÓÇ ÔÇÒ ÓÅËÉÄÁÒ ÌÏÕ. ÂÅÂÁÉÁ ÅÉÍÁÉ ËÉÃÏ
ΕΛΛΙΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟ ΔΙΟΡΘΩΝΕΤΑΙ ;-)
| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr