greek

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Sep 23 21:41:06 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 23 Sep 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
greek":

 L> Ο συντάκτης προφανώς λαμβάνει exante ότι η ελληνικη είναι αδύναμη

Ο συντακτης προφανως ελαβα δεδομενο οτι οι μεταφραστικες ικανοτητες των
συντακτων του ΜΤΠ ειναι κατι λιγοτερο απο απαραδεκτες. Και η σατιρα μου
σ'αυτους απευθυνεται.

 L> , προφανώς αντλώντας από τις δικές του -περιορισμένες- γνώσεις.
 L> Αν όχι περιορισμένες γνώσεις, τότε περιορισμένη αντίληψη.

Κι εγω σ'αγαπαω. Τι κανεις το Σαββατοβραδο?

 L>     Για όνομα των θεών. 23 χρόνων είμαι, και πιστεύω ότι είμαι
 L> ανοιχτόμυαλος. Αλλά θέλω να είμαι και σοβαρός ταυτόχρονα...

Οπως ολοι οι πολυπλευροι ανθρωποι αλλωστε.

Κι εγω, το πρωι ειμαι μαθητρια και το βραδυ system administrator.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr