perl&sybase

Michalis Kabrianis kabrianis at hellug.gr
Wed Sep 22 16:36:22 EEST 1999

On 22-Sep-99 Nikos Stylianidis wrote:
> Paidia gia sas,
> den 3ero an ayth thn fora zitao para polla alla moipos kaneis apo esas
> exei doulepsei thn perl gia sybase??????
> Exo egkatastisi tho DBI-1.13 kai h egkatastasi egine sosta.
> Apo oti diavasa omos gia na ginei efikti h syndesh me ena sybase server
> prepei na egkatastisis kai ton driver gia sybase.
> Vrika ton DBD-Sybase-0.20 kai prospathisa na ton kano egkatastasi alla
> otan kano to 'make test' mou bgazei ta akoloutha problimata:
> "The context allocation routine failed when it tried to load localization
> [...]

Koita kai ta permissions tou Sybase, alla den eimai sigouros oti einai auto.
Sou proteinw pantws, efoson den ksekinises akoma, to SybPerl module, to opoio
einai poly eykolo, kai periexei para polles bibliothikes (xrisimopoiise tin
CTlib kai oxi tin DBI, an thymamai kala etsi einai ta onomata tous. An den
legontai etsi, kapou tha to deis, i mia apo tis dyo thewreitai parwximeni)

Michalis Kabrianis
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr