Firewall Problems

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Wed Sep 22 00:46:44 EEST 1999

On Tue, Sep 21, 1999 at 04:56:00PM +0300, Christos Ricudis wrote:
> Hello DJ!
>
>   On 21 Sep 99, DJ Art wrote to Christos Ricudis with subject "Re: Firewall
> Problems":
>

>  >>   On 20 Sep 99, Linux-greek-users wrote to (NTG21 with subject
>  >> "Re: Firewall Problems":
>
>  DA> Τί mailer χρησιμοποιείς ??? (για να ξέρω αν το λάθος είναι δικό
>
> Κσεχνα το. :>. Ειναι οντως προβλημα του MUA μου, και βαριεμαι να το φτιαξω.
   ^
  (καταραμένο greeklish εσύ φταις για όλα ;-) )

  Πάντως, έστω ότι είναι πολύ δουλειά να βάζει σωστά In-Reply-To και
References, τουλάχιστον δεν θα μπορούσε να διατηρεί το References του
προηγούμενου μηνύματος;

> Εκτος αυτου, κανει ολα μου τα μυνηματα να ξεκινανε καινουριο thread, και μου
> ανεβαζει την αυτοεκτιμηση, τον αυτοσεβασμο και την αυτοπεποιθηση.

  Και πρέπει να σου τα ανεβάζει αρκετά όλα αυτά, για να προσπαθείς να μας το
παρουσιάσεις ως feature. :-)

>  DA> Κοιτάζωντας το παραπάνω αυτοματοποιημένο (η όχι ??) για replies
>  DA> header, φαίνεται ότι ο NTG21 έγραψε κάτι σχετικά με Firewall Problems .
>
> Αυτο ειναι παρελκομενο προβλημα ενος επισης custom feature που κανει thread
> linking χρησιμοποιωντας το References: header. Συνηθως δουλευει σωστα, πετυχες
> μια περιπτωση που αποτυγχανει. Επισης βαριεμαι να το ψαξω. :>

  Παρατηρώντας λίγο ό,τι μηνύματά σου υπάρχουν ακόμα στο mailbox μου,
φαίνεται να παίρνει το ID από το In-Reply-To ή το πρώτο ID από τα
References, και από το μήνυμα με το ID αυτό να παίρνει το From και να το
βάζει στο αντικείμενο της αυτοματοποιημένης πρότασης. Νομίζω ότι θα δούλευε
σωστά αν έπαιρνε το τελευταίο ID από τα References.

  Όσο για το υποκείμενο, χρησιμοποιεί το Reply-To αντί για το From, γι' αυτό
και τα μηνύματα στα οποία απαντάς ισχυρίζεσαι ότι τα έγραψαν συλλογικά οι
Linux-greek-users...

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr