Turin (was Re: Y2038K)

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Sep 22 14:21:10 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 22 Sep 99, Linux-greek-users wrote to Bassoukos Tassos with subject "Re:
Turin (was Re: Y2038K)":

 >> Kala, ayto einai eykolo. To dyskolo einai na fia3eis thn
 >> beltisth lysh, kai na to apodei3eis...

 L> Kai to xeirotero oti prepei na to kano mexri th Deutera pou feugo
 L> Erasmus :)))

An sthn antallagh toy Erasmus er8ei kammia pshlh ksan8ia souhdeza me megala VGA
poy psaxnei gia spiti, sto kanw egw mexri thn Paraskeyh gia na fygeis kai mia
wra nwritera :>

....bebaia, sthn periptwsh sou, pio pi8ano mou erxetai to senario antallaghs me
kammia 8hlykia pigkouina apo th Groilandia... :>

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr