APATEONES !!!

George Daflidis-Kotsis gdk at demon.net
Wed Sep 22 12:25:48 EEST 1999

On Wed, Sep 22, 1999 at 03:23:13AM +0300, Costas Barakitis wrote:

> Giati ta alla vivlia poy phre o aderfos soy swsta soy fainontai? Ekeina ths
> istorias eidikotera, me tis apeires papares ths epanastashs gia na mhn pw ths
> neoterhs istorias pws soy fainontai dhladh? 'H twn 6rhskeytikwn, "pas Ellhn
> xristianos". Ase poy se telikh analysh plhroforikh den einai ta leitoyrgika
> systhmata.

Ela nte...E8nikes a3ies kai malakies. E8nikos umnos, shmaia kai malakies.
Na ta kapsoume ola. ZHTW H TOYRKIA!

> Apath file einai to sxoleio kai to olo systhma genikotera poy exei meinei 60
> xronia pisw, ta vivlia einai to ligotero. Mhpws sta panepisthmia exoyn kalytera
> vivlia?

Giati, ti kako exei to biblio ths Fortran 77 tou Polutexneiou me bibliografia
tou '65?

--
-- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
-- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr