greek

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Wed Sep 22 10:33:47 EEST 1999

Hello All!

Για οσους νομιζουν οτι ειναι αδυνατον να συζητησεις στα Ελληνικα για
υπολογιστες. Το παρακατω το βρηκα σε καποιο αρχειο με παλια μυνηματα του
ΠιστοΔικτυου :>. Απο τωρα μπορουμε ολοι να μιλαμε στα Ελληνικα, ποιος θα ερθει
μαζι μου για να προτεινουμε την καταργηση της αγγλικης γλωσσας? :>

Δ [21] Fido.gr: North chat (2:410/204.2 at fidonet.org) ΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔΔ NORTH.CHAT Δ
 Msg  : 50 of 51 - 46 + 51                Rcv