CV

Prokopis Prokopidis prokopis at ilsp.gr
Wed Sep 22 08:57:39 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:

> On Tue, Sep 21, 1999 at 05:33:14PM +0300, Christos Ricudis wrote:
> | Hello all!
> |
> | Exei grapsei kanenas to biografiko toy se LaTeX? Xreiazomai ena ypodeigma, kai
> | ta 2-3 poy exw brei etoima kanoun include ta kerata toys apo custom LaTeX code.

Sto
http://www.math.nyu.edu/phd_students/mconsult/home/public_html/home/samples/resume/
exei tria .sty arxeia kai antistoixa .tex. An balete ta .sty arxeia kapou pou
psaxnei to LaTeX gia tetoiou eidous arxeia, de nomizw oti tha exete problhma na
xrhsimopoihsete ta .tex ws ypodeigmata. Exw doulepsei me to vita.sty kai epaikse mia
xara.

Prokopis

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr