mandrake6.1

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Tue Sep 21 16:27:26 EEST 1999

On Mon, Sep 20, 1999 at 11:36:39PM +0000, Panagiotis Voudouris wrote:

> Πείτε με οπισθοδρομικό αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί τρέχουν όλοι και αγοράζουν την
> καινούρια έκδοση του Sushi-mandrogoriti-kokkinokapelou και δεν ξέρω κι εγώ τι (ή
> πληρώνουν τον ΟΤΕ για να την κατεβάσουν).....δηλαδή εγώ που έχω Slackware 3.9

  Κοίτα, η κεντρική ιδέα με το RedHat και το SuSE είναι ότι καλόν είναι να
αναβαθμίζεις κάθε φορά που βγαίνει καινούρια major έκδοση, δηλαδή να πας
π.χ. από το 5.x στο 6.x. Τώρα αυτό που κάνουν κάποιοι, έχουν το 6.0 και
πηγαίνουν και αγοράζουν το 6.2, ε νομίζω ότι είναι υπερβολή.

  Στο Debian από την άλλη, οι εκδόσεις βγαίνουν αρκετά αραιά, οπότε κάθε
καινούρια έκδοση έχει ενδιαφέρον, ενώ το Caldera φαίνεται να είναι μια
ενδιάμεση κατάσταση.

..[snip]..

> έβαλα windowmaker γιατί μου γυάλισε και φτου κι απ' την αρχή). Γιατί νομίζω
> είναι μαζοχισμός κάθε φορά να κάνω fdisk (όπου κάθε φορά είναι κάθε 2 μήνες που
> βγαίνει καινούριο distrib) και ξανά εγκατάσταση...έτσι που πάμε από εκεί που
> ήθελες δεν ήθελες έκανες 5-6 εγκαταστάσεις το τρίμηνο για win, τώρα οικιοθελώς

  Μαζοχισμός είναι όντως. Με τη διαφορά όμως ότι όσοι έχουν κάτι άλλο από
Slackware δεν χρειάζεται να μπουν καθόλου σ' αυτή τη διαδικασία, γιατί
γενικά η αναβάθμιση στα υπόλοιπα είναι αρκετά απλή και ανώδυνη. Είναι καθαρά
θέμα επιλογής...

> κάνουμε εγκαταστάσεις...έτσι για να έχουμε την τελευταία έκδοση (και μη μου πει
> κανένας ότι κάνει install πάνω στο παλιό γιατί #$%*@).

  Βλέπε παραπάνω.

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr

Nuke them till they glow, then shoot them in the dark.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr