Kati den paei kala....

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Sep 21 00:42:05 EEST 1999

On 20-Sep-99 Nikos Theodorou wrote:
---
> Sep 19 12:36:25 stemma kernel: hda: drive not ready for command
> Sep 19 12:36:55 stemma kernel: ide0: reset timed-out, status=0x80
> Sep 19 12:36:55 stemma kernel: hda: status timeout: status=0x80 { Busy }
---
> Yp' opsin oti ayto egine dyo fores. Thn prwth de dior8wnotan me tipota.
> Otan gyrnoysa se konsola kai edina login ka8arize thn o8onh kai
> ksanazhtoyse login...... to alt+control+del de leitoyrgoyse (unable to run
> /sbin/shutdown `h kati tetoio) opote apla esbhsa ton ypologisth..
---
> Ti symbainei?

Backup exeis ? Giati o diskos sou deixnei kaka deigmata. Tsekare kalwdia
diskoy/trofodosias, kai esw etoimos an ksanaparathrhseis kati tetoio.
Dyo fores ta sinantisa ola ayta : thn mia eixe fygei h trofodosia toy diskou,
thn allh eixan parelthei ta xronia leitoyrgias toy diskou

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr