DOMINATION

CountZero CountZero at cyber-wizard.com
Mon Sep 20 00:19:33 EEST 1999

Pavlos Touboulidis wrote:

> Sorry gia to asxeto alla ti kanate sto gymasio? Emeis kaname mono
> DOS (format, copy, dir...), keimenografo kai LOGO (nai, nai, me th
> xelonitsa)
> se kati taxytatous 8086 me hercules, xwris sklhro...
> 8ymamai, ka8e 2h Tetarth vrady(dhladh 1 mera prin to ergasthrio) pernoysa
> 3 wres sto thlefono legontas sth mish tajh tis lyseis... Kai na anarotietai
> ka8hghths giati eixan oloi akribws ta idia... ;-)

a emeis hmastan pio ekseligmenoi!!! doulevame se kati quest 386sx sta 25mhz
nomizo. mas mathainan vevaia kai tis tromaktika xrisimes edoles tou dos alla kai
5 pragmata apo windows 3.1. pos na zografizeis sto paint, pos na grafeis keimena
sto write.. tetoia trela pragmata kai kati malakioule pou elege to vivlio gia
istoria ton ypologiston, tis genies ton chip klp. o kathigiths entometaksy sthn
2a gymnaseiou htan arxitektonas!! den boro na katalavo pos phre douleia sto
dhmosio. kai edelos show-off (an kai asxetos) typos.

--
"The last possible deed is that which defines perception itself, an invisible
golden cord that connects us: illegal dancing in the courthouse corridors. If I

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr