Voice Over IP - Asxeto

Mr. Sotiris Sotiropoulos sotiris.ath.forthnet.gr at nefeli.forthnet.gr
Sun Sep 19 20:43:46 EEST 1999

Giorgos Pallas wrote:

> Koxaras Aris wrote:
> >
> > On Sun, 19 Sep 1999, George Daflidis-Kotsis wrote:
> > > On Sun, 19 Sep 1999, I.Ioannou wrote:
>
> >         Oso afora to Voice-Over-IP, to mono pou vlepw na voh8aei afto
> > einai sto na milas mesw Internet phone programmatwn. Poios 8a noiazetai
> > gia to VoIP otan 8a vgoun ta kairouria CDMA kinhta ??? :-)
> >
> > > -- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
> > > -- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --
> >
> > Aris.
> >
> Ti einai ta CDMA kinita???? (Etsi gia na mi menoume piso stis

CDMA = Code Division Multiple Access. Eivai to veo radio-interface pou
prokeitai va xrnsimopoin8ei stnv kivntn tnlefwvia 3ns gevias. Malista stnv
Eurwpn 8a ulopoin8ei to Wide-Band CDMA (W-CDMA). H texvologia pou
xrnsimopoieitai twra (se systnmata GSM, px.) eivai TDMA (=Time Division
Multiple Access).

=====================
To parakatw extract apo to www.cdg.org leei ta exns:

The great attraction of CDMA technology from the beginning has been the promise
of extraordinary
  capacity increase over narrowband multiple access wireless technologies.
Simple models suggest that
  the capacity improvement may be more than 20 times that of the existing
narrowband cellular
  standards ...

Gia perrisoteres plnrofories rixete mia matia sto ev logw URL:

 http://www.cdg.org/index.html

Kala ta leei gia mia apxikn epafn. Xreiazovtai gvwseis Digital Communications.

> ekselikseis!)

To UMTS (Universal Mobile Telecommunications Standard) 8a xrnsimopoinsei
gia radio-interface W-CDMA kai sav backbone ATM (gia pure UMTS systems).
To kalo tou ATM eivai ta ATM Adaptation Layers ta opoia epitrepouv eva
"generalised
interworking across ATM network". Gia paradeigma to AAL5 (ATM Adaptation Layer
5)
proteimate gia IP kai data traffic.

Auta ta oliga kai elpizw va mnv sas zalisa vradiatika.

> Giorgos

Xaipetw,

Swtnpns.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr