News on clearing screen commands!!!

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Sun Sep 19 03:39:18 EEST 1999

On Sun, Sep 19, 1999 at 02:56:55AM +0300, Ioannis Ioannou wrote:

| Kala mwre mhn arpazesai. Etsi omws  kaneis thn eswterikh buffer twn
| curses mpaxalo, kai se antistoixh periptwsh (debuging me printf panw pou
| prostheta pragmata ston mc me configuration ncurses) , eiseprata ena wraiotato
| core.

Ta programmata pou paizoun me curses den ta kaneis debug me printf() kapou
ekei guro sto snmeio pou uposiazesai oti kati den paei kala.  Tous baneis
debugging information, p.x. me -ggdb sto compile kai trexeis ton gdb.

Mesa sto gdb dineis prin kaneis 'run' tin entoli

	(gdb) tty /dev/tty6

opou /dev/tty6 ena 'adeio' kata protimisi termatiko.  Kai tote voila' exeis
ton gdb se mia virtual console kai to programma se mia alli.  Einai kapos
spastiko na allazeis sunexeia konsoles, alla exei plaka, giati to programma
de sou kanei to session tou gdb ena xali otan paiksei me to 'controlling'
terminal pou exei ekeivn ti stigmi.

-- My $.02 apo tote pou epaiza pio polu me curses.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr