Voice Over IP - Asxeto

Koxaras Aris koxaras at ceid.upatras.gr
Sun Sep 19 03:31:07 EEST 1999

On Sun, 19 Sep 1999, George Daflidis-Kotsis wrote:
> On Sun, 19 Sep 1999, I.Ioannou wrote:
>
> Ki autoi pou sumbouleuoun ton amerikaniko strato gia to hardware pou prepei na
> baloun stous puraulous ekatommuria pairnoun, alla sto Kosovo astoxousan xeirotera
> apo mwro me darts. :-)

	Ma den htan oi idioi pilotoi, kai de nomizw na yphrksan kai polles
astoxies sto kosovo. mporei na tis parousiazan etsi, alla pera apo kana 2
anepi8ymhtes ekrhkseis pou eixe to NATO (aftes pou eskasan konta sto Bari
tis italias), oles oi alles bombes pou eskagan epeftan akrivws ekei pou
tis estelnan. Eite se xwria pou kai kala yphrxan serboi stratiwtes, eite
sthn kinezikh presveia, eite sta tanks-maimou twn servwn ktl ktl

	Oso afora to Voice-Over-IP, to mono pou vlepw na voh8aei afto
einai sto na milas mesw Internet phone programmatwn. Poios 8a noiazetai
gia to VoIP otan 8a vgoun ta kairouria CDMA kinhta ??? :-)

> -- George Daflidis-Kotsis -- <gdk at demon.net> -- Demon Internet Ltd. --
> -- Welcome to hell, here is your DoubleSpaced 386SX and Windows 98. --

Aris.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr