superuser & mount

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Sun Sep 19 01:11:35 EEST 1999

On Sat, Sep 18, 1999 at 06:58:11PM +0300, Panos Katsaloulis wrote:

> Έχει ξαναερωτηθεί αλλά στα archives δεν βρήκα ικανοποιητική απάντηση :(
> Μετά από αναβάθμιση σε SuSE 6.2, όταν δίνω την εντολή mount μου λέει πως μόνο ο
> super user μπορεί να το κάνει αυτό. Διάβασα το man και λέει για την παράμετρο
> user στο fstab. Υπάρχει αυτή η παράμετρος, αλλά το mount εξακολουθεί να μη
> γίνεται σωστά.
Το mount για να δουλευει και απο απλούς χρήστες πρέπει να είναι suid root,
και το filesystem στο /etc/fstab να έχει την επιλογή user.

> Τι μου άλαξε το (automatic τρομάρα του) update;
> Mήπως πρέπει να αλλάξω τα permissions του mount; Σε τι και πόσο ασφαλές (λέμε
> τώρα) είναι αυτό;
Ειναι απολυτα ασφαλές μέχρι να βγεί καποιο exploit. Είναι ένα κοινό
set-uid πρόγραμμα.

> Και κάτι άλλο άσχετο:
> Επειδή το ψάξιμο στα archives είναι must και να κατεβάζω πάνω από 2ΜΒ τη φορά
> είναι χαζό, υπάρχει περίπτωση να τα κατεβάσω σε ένα bzip2 αρχείο;
Εδώ δεν κατάλαβα τι ακριβώς θέλεις να κάνεις... Κατεβάζεις 2mb απο πού?
Απο το search στα archives? Τα archives σε bzip2 είναι στο:
http://lists.hellug.gr/archives/linux-greek-users-archive.199x.bz2
οπου x=7,8,9.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
If money could talk, it would say goodbye.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr