News on clearing screen commands!!!

DJ Art djart at freemail.gr
Thu Sep 16 13:31:55 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:
> % > Το πιό ωραίο clear που άκουσα εδώ μέσα για το linux είναι αυτό που είπε
> % > ο Γιώργος Κεραμιδας:
> % > cout << "\033[0m\033[2J\033[H"
> % > Απλό, εύχρηστο, χωρίς να απαιτεί curses και διάφορες άλλες "κατάρες".
> % και φυσικά δεν δουλεύει πουθενά εκτος απο linux.

Ούτως ή άλλως, εγώ αν αποφασίσω να δώσω σε κάποιον τον κώδικα του
προγράμματος, θα ξέρω εκ των προτέρων τι λειτουργικό θα έχει. Αν τώρα ο
κώδικας απευθύνεται σε πολλούς (π.χ. σε webpage) θα λέω : αυτό είναι για
linux, αυτό για DOS κλπ... Αυτό θα γίνει είτε με τον έναν τρόπο, είτε με
τον άλλο (curses) γιατί δεν υπάρχει κοινή εντολή clear που να δουλεύει
και στο DOS και στο linux, οπότε διαλέγω το "\033[0m\033[2J\033[H"
επειδή είναι πιο απλό !!

| DJ Art                                                  |
| email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
| Personal Linux Page:                                    |
| http://www.geocities.com/SiliconValley/Code/6319        |

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr