Creating a linux native partition(Again)

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Thu Sep 16 13:23:56 EEST 1999

NTG21 wrote:

> [...]
> δουλευει και
> αυτο.Ο ελευθερος χωρος ειται μεσα ειτε εξω απο το extended βρισκεται δεν
> μπορει να
> μετατραπει σε linux native με mount point / δηλαδη μπορω να φτιαξω οσα
> partitions
> θελω αλλα οχι το root (καπως βασικο αυτο).Με την ευκαιρια μου φαινεται
> οτι εχω
> εντοπισει ενα bug στο disk druid.Συγκεκριμενα το συνολικο (αθροισμα) των
> logical
> partitions δεν μπορει να ξεπερνα τα 3 GB(νομιζω).Ο μονος τροπος με τον

Ωραία.....και μανά-ξανά-ρωτώ: γιατί δε χρησιμοποιείς το fdisk. Αντί για
diskdruid γράφεις fdisk (ή cfdisk). Αν θυμάμαι καλά το redhat ρωτά αν θέλεις να
χρησιμοποιήσεις druid ή fdisk. Δες από εκεί. Επειδή από disk druid ΔΕΝ ξέρω δεν
μπορώ και να σε βοηθήσω με αυτό.

> οποιο εχω
> καταφερει να βαλω το Linux ειναι να φτιαξω ενα primary fat32 και ενα
> extended για
> το Linux. Το προβλημα ειναι οτι χρειαζομαι το δευτερο partition fat32.

Δηλαδή στον ίδιο δίσκο στο ίδιο μηχάνημα τα έβαλες και το linux φόρτωσε
κανονικά. Σωστά; Δοκίμασε το εξής (υποθέτοντας ότι το disk druid έχει όντως
πρόβλημα). Κάνε το Win partition, κάνε τα linux partitions και άσε κενό τον
υπόλοιπο χώρο. Βάλε το linux και φόρτωσε το fdisk και κάνε το τελευταίο
partition των windows. Βέβαια θα μπορούσες να έχεις φορτώσει το fdisk στην αρχή
:-) Αν μπορείς με το disk druid να βάλεις τα partitions στο τέλος του δίσκου
ακόμη καλύτερα για να μην έχεις ένα κενό 3GB μεταξύ των win partitions.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr