Linux on Laptops

Panagiotis Sagris panagiotis.sagris at compact.gr
Thu Sep 16 10:54:50 EEST 1999

-----Original Message-----
From: Vangelis [mailto:zyklon at x-treme.gr]
Sent: Wednesday, September 15, 1999 11:42 AM
To: linux-greek-users at hellug.gr
Subject: Re: Linux on Laptops

ne tha me voithisei poli kathoti akoma den exo apoktisei ton laptop kai tha
ton paro lian sintomos ... :)
mipos tha mporouses na mou peis to url?? pou tou diavases?

>>An pas sto http://zdnet.com/ yparxei sto link AnchorDesk katw aristera
sthn othonh sou yparxei to previous issue (ths prohgoumenhs meras ta nea)
pata ekei kai tha to breis sta top tech news (prwto prwto). Kalh epityxia.

euxaristo...kai ton panagioti kai tin lista ...giaton idio logo me ton
panagioti :)