Remote printer error

I.Ioannou roryt at hol.gr
Tue Sep 14 18:53:00 EEST 1999

On 14-Sep-99 Georgios N. Banavas wrote:
>> Se exoun sto /etc/hosts.lpd ? Dhl. sou epitrepoun prosbasi ston ektypwth
>> toys ?
>> An nai, mipws exei pesei to diko toys lpd ?
>
> Koita3e auto mallon xreiazetai otan 8elw na epikoinwnisw ston ektupwth
> mesw kapoiou server apo kapoio port. Egw pros to paron prospa8w na
> sunde8w kateu8eian ston printer.
> H IP address pou egraya einai auth tou ektupwth.

Katse na katalabw : einai kapoios network ektypwths, pou ypostirizei rlp ? Kai
an nai, exeis typwsei pote se ayton me Linux, kai ksafnika stamatise, h tora
ton setareis ? Giati an den exeis ksanatypwsei, prepei na koitakseis sto
manual, pws ylopoiitai h rlp ypostiriksi toy ektypwth. Gia dwse perissoteres
leptomereies.

I.Ioannou <roryt at hol.gr>
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr