not going through the printer

Georgios N. Banavas georgios at gbanavas.soc.plym.ac.uk
Tue Sep 14 12:35:29 EEST 1999

Agaphtoi filoi,

auto einai to prwto mou mail sth lista kai elpizw na exw thn antapokrish
pou 8a me en8arunei na summetasxw energa s'auth th lista.
Douleuw se Red Hat 5.2 version tou Linux kai ka8ws stelnw sto printer
tou diktuou files gia printing auta paramenou sthn queue.
To lpq mou deinei thn epomenh e3odo:

gbanavas.soc.plym.ac.uk: waiting for 141.163.210.64 to come up
Rank   Owner      Job  Files                                 Total Size
1st    georgios   595  (standard input)                      227550 bytes
2nd    georgios   596  (standard input)                      594 bytes
3rd    georgios   597  (standard input)                      594 bytes

connection to 141.163.210.64 is down

Exei kaneis kamia idea gia to pws mporw na diwr8wsw auto to problhma,
prwtou proxwrisw se upgrade sthn Version 6.0

Epeishs otan ekana upgrade apo 5.0 se 5.2 eixa kati problhmatakia me thn
sundesh sto diktuo. Exoun anafer8ei apo kanena sas tetoiou eidous problhmata
sthn metabash sthn Red Hat 6.0?

Euxaristw prokatabolika,

Giorgos.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr