*BSD vs Linux

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Tue Sep 14 00:52:14 EEST 1999

Hello Linux-greek-users!

  On 13 Sep 99, Linux-greek-users wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
*BSD vs Linux":

 >> E, oxi, alla perimenw ta ektelesima toy linux na einai binary
 >> compatible me to FreeBSD, to Slowaris, kai to $CO. (kai einai).
 L> Sto freebsd yparxei eidiko module ap'oti thymamai gia na trexei
 L> ektelesima tou linux. Den nomizw na einai compatible out of the box.

Negative tsouk.

To "module" einai ena package me thn GNU libc kai ton dynamic loader. Ola ta
ypoloipa einai ena configurable kernel option. Desto :^)

Oso gia to Slowaris kai to $CO, einai ena kernel module (+libs etc)

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr