Quake - alh8ino

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Mon Sep 13 20:20:53 EEST 1999

Hello Pavlos!

  On 11 Sep 99, Pavlos Touboulidis wrote to Christos Ricudis with subject "Re:
Quake - alh8ino":

 >> An omws sou kanei random data corruption, poy den ginei detect
 >> poy8ena?

 PT> Akomh ki an sou kanei data corruption (apithano to vlepo alla

Yparxei h apopsh oti 1 me 2 undetected bit flippings to xrono ana ypologisth
ofeilontai se kosmikh aktinobolia. (den kserw poso eysta8ei h apopsh, den
katafera na brw to analogo paper).

 PT> telws pantwn), synexizei na einai software problem, oxi
 PT> hardware swsta?

Oxi, einai hardware problem (arxizei na moy 8ymizei to sxetiko anekdoto me th
lampa) - opws kai ka8e sxetiko problhma poy PROERXETAI apo to hardware.

--
Christos Ricudis
Prof:    So the American government went to IBM to come up with a data
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr