*BSD vs Linux

Panagiotis Voudouris panos at veria1.freeserve.co.uk
Mon Sep 13 16:16:35 EEST 1999

"Mavrelos, Antonios" wrote:

>         Εντάξει. Εσύ βρήκες τα εξειδικευμένα περιοδικά. Πες μου τώρα και για
> το Amiga World. Nα μιλήσουμε καλύτερα για την Ελλάδα? RAM, Computer για
> Ολους, Computer και Software, PC Master, Win, Chip. Και μη μου πεις ότι
> έχουν αφιερώματα ή σελίδες για Linux και Mac. Αυτό είναι αυταπάτη. Θέλεις δε
> θέλεις να το δεχτείς οι ολοσέλιδες πληρώνουν και κανένας εκδότης δε θέλει να
> πάει κόντρα στον γίγαντα. Τώρα αν θεωρείς ότι υπάρχει περιοδικό που έχει

Αυτό νομίζω είναι εν μέρη μόνο σωστό. Αν το 90% των αναγνωστών έχουν windows και
το 10% linux τότε φυσικά και θα μοιραστεί ο χώρος ανάλογα...και για τα υπάρχοντα
προγράμματα και για επερχόμενες εκδόσεις (πχ win2000, linux distributions κλπ).
Διαφορετικά αυτός που έχει win θα πάει σε άλλο περιοδικό που θα έχει μόνο για
windows (εδώ αναφέρομαι για το RAM....για το Win το θεωρώ γελοίο να έχουν στήλη
linux....) Το πρόβλημα στην Ελλάδα είναι ότι όλα είναι μόδα...πχ είδα στο
PCmaster τη φωτογραφία του Bill με την τάρτα στα μούτρα σε (προσοχή!) στήλη για
Visual Basic!, όπου σου δείχναν πως να κάνεις ένα Image Viewer clone!! Η λεζάντα
ανέφερε κάτι για τον μισητό Bill και άλλα γελοία......... ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΜΑΛ$#£Σ
είναι για να βρίζουν τον άνθρωπο που τους δίνει ψωμί (αφού όλα τα παιχνίδια
είναι για win). Εκτός από fashion-victims είναι και αχάρηστοι.

Αλλά επειδή ξεφεύγω....ας έρθει κι η MS στο λινουξ για να έχουμε κάνα Word και
να μην ψάχνω κάθε φορά μετατροπές ;-) (αν και τεχ to word converter θα ήταν
καλύτερα...)

Και κάτι σχετικά με το κάνουμε τους χρήστες πιο χαζούς ή τους υπολογιστές. Εγώ
λέω να γίνουν πιο stupid-user-oriented οι υπολογιστές. Δεν είναι δυνατόν να
περιμένω από τη μάνα μου να μάθει το login, fstab, mount κλπ επειδή θέλει να
κόψει μια απόδειξη ή θέλει να δει κάτι στο internet. Στο κάτω κάτω το πιο
stupid-user-friendly computer είναι το mainframe του enterprise στο star trek.
Αυτό σημαίνει ότι αν είχα αυτό το μηχάνημα (ή έστω voice recognition) είναι
κακό; Ναι, ο υπολογιστής έχει τη μαγεία του αλλά για τους περισσότερους είναι
ΕΡΓΑΛΕΙΟ. Πόσοι από εδώ μέσα ξέρουν από αυτοκίνητα; Σαν τα καρπούζια τα
αγοράζουν οι περισσότεροι....Τη μέρα που το linux θα είναι τόσο user-friendly
όσο τα windows θα έχει και (σχεδόν) τον ίδιο αριθμό bugs....δείτε τα KDE, Gnome
κλπ που για να έχουν ένα μικρό ποσοστό της ευκολιάς των windows έιναι 1000 φορές
πιο βαριά....άντε έχουν λιγότερα bugs αλλά και τα win95 μια φορά μου κολλάνε τη
μέρα :->>

Κι αν είναι μάγκας ο Μπιλ ας είναι ο πρώτος που θα βγάλει φράγκα (και) από το
linux....

Πάνος

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr