*BSD vs Linux

Melissakis, Stelios S.Melissakis at csd.ase.gr
Mon Sep 13 15:51:32 EEST 1999

> Αυτό έρχεται σε αντίθεση με το "απλώς θέλουν να κάνουν την δουλειά τους"
> που
> είχες πει σε προηγούμενο posting.  Γιατί αν τους ρωτήσεις, θα σου πουν το
> κλασσικό: δεν έχω χρόνο/όρεξη να κάθομαι να διαβάζω manuals - προτιμώ να
> υπάρχει το wizard που θα με "οδηγήσει" στo να κάνω απλά τη δουλειά μου.

	[SM>]  Wizard για τις λειτουργίες & ρυθμίσεις του OS? Κάτι τέτοιο
δεν μπορεί να υλοποιηθεί εύκολα, και δεν σε εξασφαλίζει 100%. Το
configuration θα απαιτεί αρκετές γνωσείς μέχρι να καθιερωθεί κάποιο h/w
standard το οποίο θα μας απαλλάξει απο τις γνωστές πικρές εμπειρίες. Λαμπρό
παράδειγμα η σχεδίαση της Amiga: Βάζεις την καρτούλα και τελείωσες...
Αντε... Ισως να χρειαστεί να βάλεις και κάποιους επιπλέον drivers ή να
κάνεις κάποιο update σε κάποια βιβλιοθήκη. Ολες οι κάρτες έχουν τους drivers
ενσωματομένους στο firmware τους (εκτός απο 1-2 εξαιρέσεις)και το
configuration γίνεται αυτόματα. Κάποιοι παλιοί τα ξέρουν...

	Τα Wizards σε applications είναι πολύ χρήσιμα αλλα είναι μια άλλη
ιστορία. Δεν θα αναφερθώ καθόλου σε αυτό μια και η συζήτηση αφορά το OS:
Linux/Unix

           ( o o )
    Stelios D.Melissakis

   Home:  s.melis at bigfoot.com