my socket does not behave...

Yannis Tsakiris yannis at pathfinder.gr
Mon Sep 13 14:13:53 EEST 1999

Geia xara.
Se mia efarmogh panw stin opoia doulevw twra, prepei na kanw syndesi
se enan httpd kai na kanw get kapoia documents.
Afou synde8w ston httpd kai dwsw to GET query o server mou stelnei
to document, alla mou kanei to eksis: prin er8oun ola ta dedomena
tou document o server mou klinei to socket me error 104 (connection reset by peer). Sto query dinw Connection: Keep-alive ...
argotera pros8esa kai tis ekseis grammes amesws meta tis entoles socket kai connect:
sock_linger.l_onoff = 1;
sock_linger.l_linger = 12000;
setsockopt( sock, 6,  SO_LINGER, &sock_linger, sizeof(sock_linger) );
alla to problima epimenei: o server mou klinei to socket sta moutra prin mou steilei olokliro to document...
an kanw kati la8os, 'h an kapoios exei kamia idea as me boi8isei..
--Yannis T.