*BSD vs Linux

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Mon Sep 13 13:46:19 EEST 1999

> μαγκας!
> κανείς
> Den ixera oti to linux journal, to mac world, unix world, klp anikan
> ston gates.
	Εντάξει. Εσύ βρήκες τα εξειδικευμένα περιοδικά. Πες μου τώρα και για
το Amiga World. Nα μιλήσουμε καλύτερα για την Ελλάδα? RAM, Computer για
Ολους, Computer και Software, PC Master, Win, Chip. Και μη μου πεις ότι
έχουν αφιερώματα ή σελίδες για Linux και Mac. Αυτό είναι αυταπάτη. Θέλεις δε
θέλεις να το δεχτείς οι ολοσέλιδες πληρώνουν και κανένας εκδότης δε θέλει να
πάει κόντρα στον γίγαντα. Τώρα αν θεωρείς ότι υπάρχει περιοδικό που έχει
μοιράσει τις σελίδες του και είναι και αντικειμενικό στις κρητικές του, ή οι
συντάκτες του είναι ΓΝΩΣΤΕΣ... πάσο. Ακόμα μου έχει μείνει ο φράση ενός
τύπου σε κάποιο περιοδικό που έλεγε: Tα mainframes έχουν εξαφανιστεί όπως
και οι δυναόσαυροι. Ο τύπος δεν έχει δει ποτέ του μεγάλο σύστημα. Το PCάκι
του ξέρει μόνο με το Office. Αντε να φτιάξουμε και κάτι με την Access ώστε
μετά να μπορούμε να μιλήσουμε και για βάσεις δεδομένων. Θα κάνουμε και μια
βόλτα στο Internet να μάθουμε τα νέα. Ε βεβαίως το network στο κτήριο του
περιοδικού θα έχει NT Servers μέχρι και για Web/Mail.

> To idio legan kai prin apo 2 kai prin apo 4. H entropia tou kosmou
> synexws auxanetai, den meiwnetai.

	Αμφιβάλεις ότι οι χρήστες WinXX έχουν γίνει περισσότεροι τα
τελευταία 2 χρόνια? Απλά είναι τόση μεγάλη η άνθηση των υπολογιστών που ένα
μικρό ποσοστό που χρησιμοποιεί Linux δείχνει να είναι μεγάλο. Εγώ σου λέω
δεν είμαστε ούτε 600 άτομα (μιλάω πάντα για Ελλάδα). Ξέρεις πόσοι
χρησιμοποιούν Windows αποκλειστικά? Εκαντοντάδες χιλιάδες (να μη πω
εκκατομύρια) και το νούμερο ανεβαίνει ραγδαία.  Είναι αυτό που συζητάγαμε σε
άλλο thread. Ενας νέος χρήστης έχει software μόνο για Win. Και όσο πάει η
κατάσταση θα χειροτερεύει.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr