*BSD vs Linux

Batis bat_geor at mail.hol.gr
Sun Sep 12 15:10:37 EEST 1999

At 12:20 ìì 12/9/1999 +0300, you wrote:

>| Arketa pragmata de doulevan sta Windows (i
>| itan diaforetika) enw sto Linux trexan mia xara (kai se Solaris, kai se
>| FreeBSD, kai se Macintosh akoma).
>
>H ANSI C orizei eva set apo basikes biblio0nkes kai suvartnseis, gia tis
>upoloipes auto pou kavei eivai va vibei ta xeria tns.

Ela omws pou ki'aytes den einai idies gia ola ta leitourgika...

>Ah, kai giati to va xrnsimopoinseis `sockets' va eivai dnladn "ek twn
pragmatwn"
>diaforetiko, afou apo osa les mono ta Windows exoun ousiastikes diafores
>apo ton upoloipo kosmo?  De se kanei kapos na tsatizesai auto?

To Socket handling einai diaforetiko se ola ta leitourgika. Diaforetiko
einai kai gia tis diafores ekdoseis tou Unix. Allo kwdika exoume gia
Solaris ki allo gia AIX ki allo gia Linux, oson afora ayto to thema.
Fysika, diaforetiko kwdika apaitoun kai ta Windows kai oi Macintosh.
Diaforetikes libraries, idies entoles alla me diaforetikes parametrous (px.
sto Unix i closehandle() exei san parameter integer, enw sta Windows oxi),
klp.

Alla se tetoia themata panw katw einai fysiko na yparxoun diafores.
Computers let you make More mistakes faster than any other invention in
human history, with the possible exception of handguns and tequila.
 - Mitch Radcliffe
  ,       _/ _/  .   _/    _/       Jim JMK Batis' Web Site:   `       *
 . *   ` _/ _/_/  _/_/  _/     *         http://jmk.simplenet.com/  .  ,
 _/    _/ _/  *   _/  _/       +    E-mail address:    .       .    `
  _/_/   _/ `    _/    _/  *      ,      bat_geor at mail.hol.gr   .-._
.  AIM Screen name: Irwas   .     * ICQ UIN: 18204204        +   '. '.  *
 JMK Productions: http://jmk.simplenet.com/prod/ FreeWare Utils   , .'
 JMK Web Designs: http://jmk.simplenet.com/wd/    ,  .      `    ,.'
 Member of HTML Writers' Guild: http://www.hwg.org/      ,         *  .
 Seventh Sign - Heavy Metal Magazine: http://users.hol.gr/~sevsign/  *