Quake - alh8ino

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sun Sep 12 01:45:21 EEST 1999

THEMiS PAPASSiLEKAS wrote:

>     Μέγα λάθος, και δυστυχώς μοιραίο. Η τάση της καλής μας της ΔΕΗ (αλλά και σε
> άλλες χώρες, μην κακομοιριαζόμαστε), 'παίζει'. Μπορεί κάλλιστα να ανέβει. Αυτό
> μπορείς να το δείς εάν βάλεις σε μία συσκευή πολύ ευαίσθητη ασφάλεια (από αυτές
> τις γυάλινες με την τριχούλα). Όταν καεί, σημαίνει ότι ανέβηκε.

Μέγα λάθος. Οι ασφάλιες οι γίλινες με την τριχόυλα δεν είναι απαρέτιτα ευέσθιτες.
Εκαψα τέτια ασφάλια με ρεύμα (μετριμένο) 50 % πάνο του ονομαστικού σε χρόνο
μεγαλίτερου του δευτερόλεπτου. Εκτός αυτού όλες οι ασφάλιες δουλέβον με βάση το
ρευμα (εκτός αν πρόκιτε για ρελε διαφιγής τάσεος) και όχι με την τάση (το αιτιο που
διμιουργή το ρεύμα).

> [...]
> βίντεο JVC). Εγώ όταν πέφτει το ρεύμα, βγάζω το πισί από την πρίζα και περιμένω.
> Επίσης κινδυνεύουν τα στερεοφωνικά - τα ηχεία μπορούν άνετα να καούν.
>
>     Μια που το ανέφερε ο Γιώργος Δαφλίδης, κυκλοφορούν στο εμπόριο σταθεροποιητές
> τάσης, τόσο ενσωματωμένοι σε πολύπριζα (πανάκριβα!), όσο και ώς ανεξάρτητες
> συσκευές (απλά ακριβά). Εγώ έχω ένα σταθεροποιητη, μέχρι και δείκτη για το ύψος
> της τάσης μου έχει :) .
>
> VALiS
> --
> Reality is that, which, when you stop believing in it, doesn't go away. --

Εδω ναι συμφονώ καλό είναι να χρισιμοποιήτε σταθεροποιητές καθότη το ρευμα της
Δ.Ε.Η. Είναι δινατόν να ανέβει πολύ ψιλά απότομα η να πέση πολύ χαμιλά επίσης
απότομα (ιδικά όταν σινδέοντε η αποσινδεοντε μεγάλοι καταναλοτές). Τέλος πάντον...
Επιδί δεν έχω σκοπώ να σας μάθω όλα όσα ξέρω για το ρευμα σε ένα γράμμα σας αφίνω με
αυτα για την ώρα και βλέπουμε....
Αλλοστε το προι πρέπι να πάω για δουλια οπότε και πρέπει να κιμι8ω 8-)

Και κουράγιο στους σισμόπλικτους.....

Σιδηρόπουλος Αθανάσιος

msx

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr