*BSD vs Linux

Mavroyanopoulos Nikos nmav at hellug.gr
Sat Sep 11 11:51:18 EEST 1999

On Sat, Sep 11, 1999 at 08:51:40AM +0300, Batis wrote:

> Nai, tha mporouse na yparxei portability, alla fysika oxi se libraries opws
> gia X Windows, alla se apla pragmata, opws ANSI C, klp. Sti pragmatikotita,
> ayto den yparxei.
Den se katalavainw... Ta windows xrisimopoioun ena teleios diaforetiko
tropo gia ti morfi twn ektelesimwn, kathos kai gia tin syndesi me
bibliothikes klp. Pws perimeneis na einai compatible me ta ektelesima tou
linux? Des kai to freebsd, h to solaris akomi, exoun ektelesima
binary compatible me to linux? OXI. Kai an den einai compatible ta ektelesima
me alla leitourgika den ftaiei i microsoft, pou prwti eftiaxe to leitourgiko
tis gia x86, alla oi ypoloipoi pou den ta kanan. Yparxoun polla
epixeirimata kata tis microsoft/windows, auto omws den stekei.

> Ayto einai to thema... tha kanei ta adynata dynata gia na mi s'afinei na
> epilegeis otidipote allo.
Auto einai to diko tou kathikon. To diko sou einai na kaneis ta
adynata dynata gia na mporeis na epilegeis.

--
Nikos Mavroyanopoulos
mailto:nmav at hellug.gr
Famous last words - Icarus: Aaaahhhhhhhhh.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr