Elhnika (!&%$%#%#$%)

Nikos Theodorou ntheo at math.auth.gr
Fri Sep 10 15:40:00 EEST 1999

Το θέμα είνα κάπως μπανάλ, αλλά  .......

Προμηθεύφηκα πρόσφατα το SuSE 6.2 και ακολούθησα τις οδησγίες του DJ Art  για
να εγκαταστήσω Ελληνικά.
Στην κονσόλα δεν έχω πρόβλημα, αν εξαιρέσουμε ότι στο BitchX δεν έχω καθόλου
ελληνικά (αλλά αυτό ίσως είναι φυσιολογικό, γιατί ούτε στο Hellenic-HOWTO βρήκα
τίποτα.

Οι γραμματοσειρές του <<Γραφίς>> εγκαθίστανται κανονικά, και το kikbd
λειτουργεί καλά, στις εφαρμογες του KDE τουλάχιστον (με emacs, Xemacs κλπ, tex
κλπ ακόμα δεν έχω ασχοληθεί).

Από εκεί και πέρα:
1. Δεν έχω (τουλάχιστον εγώ δεν το βρήκα!) /root/.Xdefaults. Γιατί;
2. Βρήκα το Netscape.ad στη θέση /opt/netscape/Netscape αλλά κατά τα φαινόμενα
δεν είναι το ίδιο που ρυθμίζονται τα fonts στις προηγούμενες εκδόσεις. (Αυτή
είναι η 4.61). Οπότε δεν το πείραξα. Παρ'όλ'αυτά, στο Preferences > Fonts
βλέπει ελληνικές γρ/σειρές στα iso8859-7 &1 (μερικές) και μερικές στο User
Defined.  Στη γραμμή διευθύνσεων, mail κλπ δεν μπορώ να γράψω, όπως είναι
αναμενόμενο.
Ερώτηση: το /opt/netscape/java/classes/font.properties.el τι ακριβώς είναι;
Υποθέτω οι ελληνικές γρ/σειρές όταν διαβάζει Java; Έχει καμία σχέση με το θέμα
μας;

Απτάς :)

Νίκος Θεοδώρου

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr