C++ newsgroups

Apostolis Rudis apostolis at mail.com
Fri Sep 10 22:27:21 EEST 1999

> Μπορείς να δοκιμάσεις newsgroups όπως comp.lang.c++ ή ακόμα και το πιο μικρό
> (λόγω moderation) comp.lang.c++.moderated για πιο πολλά σχετικά με την C++.

> * ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ: Τα συγκεκριμένα newsgroups δεν είναι help-desks για να σου
>   μάθουν την γλώσσα, αλλά μέρη για συζήτηση των χαρακτηριστικών της C++.

Ναι, φαντάζομαι ότι δεν είναι για αρχάριους σαν εμένα...

> Όλα αυτά τα groups υπάρχουν σε γνωστούς news servers, π.χ. news.otenet.gr,
> news.grnet.gr, και κάποια από αυτά και στο edessa.topo.auth.gr :)

Στο edessa, αν και έψαξα δε βρήκα κάτι σχετικό παρά μόνο κάτι local. Η
otenet δε μου επιτρέπει πρόσβαση και το grnet αργούσε τόσο πολύ να
κατεβάσει τα newsgroups που βαρέθηκα και το σταμάτησα. Καμμιά άλλη ιδέα;

> Ουφ, τα είπα...

Και πολύ καλά διέπραξες. Thanks!

         Apostolis
apostolis at mail.com