Dynamic Nameserver

Giorgos Keramidas keramida at hades.hell.gr
Fri Sep 10 15:13:32 EEST 1999

On Thu, Sep 09, 1999 at 07:34:19AM +0000, DJ Art wrote:

| Ooooops !! Λάθος μου(ας) που δεν R.T.F.M. ΟΜΩΣ, βγάζω ένα συμπέρασμα:
| Δεν υπάρχει για το Linux αυτή η αυτόματη απόδοση των DNS που υπάρχει στα
| Winblows. Επομένως, όσοι provider λειτουργούν με αυτόματη απόδοση,
| πρέπει για Linux να δίνουν τους DNS. Είναι έτσι ή ακόμα μου ξεφεύγει
| κάτι ??

Εξαρτάται με το τι καταλαβαίνει ο καθένας όταν λέμε 'αυτόματη απόδοση'.
Αν, π.χ. ο ISP σου δεν σου πει "ιδού το IP σου, ιδού και ο DNS μου ο
αγαπητός, ο εκ του router μου εκπορευόμενος", πως θα το μαντέψουν τα
'αυτόματα' Windows?  Η απάντηση είναι: δεν θα το μαντέψουν!

Απλά το interface των windows σου κρύβει (όπως πάντα) κάποια πράγματα, ενώ
στο linux έχεις την επιλογή του αν θα τα δεις όλα τελείως χύμα να περνάνε
μπροστά από τα μάτια σου (βλ. εντολές τύπου: tail -f /var/log/messages) ή αν
θα χρησιμοποιήσεις κάτι άλλο, π.χ. το K-ppp, που μπορεί να δώσει λίγο από
τον 'αυτοματισμό' των Windows σε πολλά πράγματα.

| Αλήθεια, τα tags από HTML τα έβαλες επίτηδες ή όχι ?

Από ότι φαίνεται, <strong>ΝΑΙ</strong>.  Αλλά μην το βάλεις σε κάνα browser
τώρα να το δεις γιατί θα έχει κάτι τεράστια γράμματα, και θα κάνει και blink
από πάνω... να διαβάσεις το man-page είναι ο σκοπός, όχι να πάθεις επιληψία!

--
Giorgos Keramidas, <keramida at ceid.upatras.gr>
Public PGP key at finger://keramida@diogenis.ceid.upatras.gr/
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr