QT installation

Lazaros Sotiriadis lsot at sirenes.bio.auth.gr
Fri Sep 10 13:04:02 EEST 1999

I would say , diavase kala ta instructions gia to installation tis qt kai
katebase to source apo to site tis kde.

Iparxei ena environmental setting gia na douleeui i qt
I think set qthome=/usr/lib/qt (apo to cd)

Ean lipon vriskei palioterous headers psakse na vreis
pou einai installed i palioteri qt, dosthn dromo kai perna thn kainourgia.
Ean den boreis na xewtryposeis pou exei bei to
"set qthome=/usr/..." kai to fortoneis kathe fora , tha sou proteibna na
peraseis thn kainourgia qt sto idio meros me thn palia.

good luck

LS

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr