*BSD vs Linux

CountZero CountZero at cyber-wizard.com
Fri Sep 10 00:50:07 EEST 1999

Michalis Kabrianis wrote:

[...]

> Etsi apla, kai xwris symplegmata, ierous polemous kai oti allo mporei na
> fantastei o kathenas. To an to Linux tha kyriarxisei stous Ypologistes, eite
> servers eite Workstations, posws me apasxolei. Kai an kanw mia kinisi yper
> tou linux, tin kanw ws hobby, kai mono. Kai, opws exw pei kai paliotera, den
> thelw xristes Windows (i KDE estw) na me rwtane "giati ta ektelesima sto Linux
> den legontai .exe gia na min mperdevomaste...."

giati ti exei to KDE? den pistevo oti h dysxrhstia tou linux (se sxesh me ta
windows) einai apo ta atou tou. me to KDE pistevo boroun ola na ginoun pio apla
xoris na xaseis tipota shmantiko apo customizability. vasika kai h microsoft na to
parei to linux kai na tou g****ei th mana den tha kataferei na to kanei foolproof
IMHO. apla pio buggy.

> Me tetoious xristes eksallou, protimw to Linux na MIN kyriarxisei pote, kai na
> meinei gia ligous.

isos to Linux na einai h lysh gia aftous tous xrhstes. An epektathei oi xrhstes tha
ginoun aftomatos pio sovaroi kai tha endiaferthoun na mathoun 5 pragmata. epeidh h
gnosh sto linux voithaei poly perissotero apo'ti sta windoze. sta windows eite
power user theoreisai eite aplos episkepths netcafe pano kato ta idia pragmata tha
kaneis. mikro to kerdos ths gnoshs ektos an thes na asxolitheis me programmatismo
p.x.
sto linux oi dynatothtes sou afksanontai ekthetika se sxesh me tis gnoseis sou pano
sto antikeimeno.

P.S. Mhpos boreis na ftiakseis thn hmeromhnia sou an den sou kanei kopo oste na mas
erxontai ta posts sthn sosth seira kai na mhn phgainoun ta dika sou ston pato?
thanx

--
"The last possible deed is that which defines perception itself, an invisible
golden cord that connects us: illegal dancing in the courthouse corridors. If I

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr