Dynamic Nameserver

Christos Ricudis ricudis at paiko.gr
Thu Sep 9 11:42:59 EEST 1999

> > <bold><H1><blink> ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΗ MAN PAGE ΤΟΥ PPPD :
> >
> >        usepeerdns
> >               Ask the peer for up to 2 DNS server addresses.  The
> >               addresses supplied by the peer (if any) are  passed
> >               to  the  /etc/ppp/ip-up  script  in the environment
> >               variables DNS1 and DNS2.
> >
> > </bold></H1>

> Ooooops !! Λάθος μου(ας) που δεν R.T.F.M. ΟΜΩΣ, βγάζω ένα συμπέρασμα:
> Δεν υπάρχει για το Linux αυτη η αυτόματη απόδοση των DNS που υπάρχει στα
> Winblows. Επομένως, όσοι provider λειτουργούν με αυτόματη απόδοση,
> πρέπει για Linux να δίνουν τους DNS. Είναι έτσι η ακόμα μου ξεφεύγει
> κάτι ??

Prepei na sas to ekshghsw kiolas gia na to katalabete :

Bazeis sto /etc/ppp/options to option "usepeerdns"
Bazeis sto /etc/ppp/ip-up script sou (to opoio trexei amesws molis shkw8ei to
pppd) kati san to parakatw :

echo "domain rarapi.gr" > /etc/resolv.conf
echo "order hosts,bind" >> /etc/resolv/conf

if [ -n "$DNS1" ] ; then
        echo "nameserver $DNS1" >> /etc/resolv.conf
fi
if [ -n "$DNS2" ] ; then
        echo "nameserver $DNS2" >> /etc/resolv.conf
fi

# fallback nameserver
echo "nameserver 139.91.1.17" >> /etc/resolv.conf

> Αληθεια, τα tags από HTML τα έβαλες επίτηδες η όχι ?

.....kai ta ebala epithdes, kai ta ebala epithdes etsi [1]

[1] I left the world in a blinking state
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr