TeX upgrade

Panos Katsaloulis teras at writeme.com
Wed Sep 8 14:25:49 EEST 1999

Ta problhmata synexizontai :(

Apegkatasthsa ta panta kai arxizw thn egkatastash
apo thn arxh (kai to tex/latex).

Kata thn egkatastash toy TeXgreek paketoy (apo RPM)
pairnw to epomeno mynhma la9oys (oxi sto telos, kapoy
sth mesh kai xwris na stamathsei to script egkatastashs
me kapoio kwdiko la9ous:

! I can't find file `grhyph.tex'.
<to be read again>
                 \relax
l.326   \repeat

Please type another input file name:
! Emergency stop.
<to be read again>
                 \relax
l.326   \repeat

H egkatastash egine me "--nodeps" giati ta onomata paketoy
poy yparxoyn sto SuSE poy exw den tairiazoyn me akribeia se ayta
poy einai dhlwmena sto RPM. An to apegkatasthsw kai to egkatasthsw
3ana, to mynhma la9oys ayto den emfanizetai - ektos an
apegkatasthsw kai to tex/latex entelws kai ta egkatasthsw ola
apo thn arxh.
Otan prospa9w na perasw ena ellhniko arxeio apo to latex,
pairnw to epomeno mhnyma la9oys:

! LaTeX Error: File `grsymb.sty' not found.

Ta fwta sas kyrioi!

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr