Clear Screen function in C++

Apostolis Rudis apostolis at mail.com
Wed Sep 8 21:15:10 EEST 1999

Ξέρω, ξέρω, καμιά σχέση με linux, αλλά please, μήπως κάποιος ξέρει πώς
κάνουμε cls στην C++ κάτω από linux;

Για να λέμε την αλήθεια ρώτησα ήδη το Χρηστάκη (το Ρικουδάκι, εννοώ)
αλλά είναι καλύτερο να πρήζεις εκατό παρά έναν, όπως λέει κι ένα παλιό
αιγυπτιακό ρητό ;-)))

Λοιπόν, το Ρικ μου έκανε μνεία της curses.h την οποία μελέτησα, βέβαια,
και σαν αρχείο αλλά και σαν man ncusres, χωρίς όμως να βγάλω άκρη. Κάτι
προς την curs_clear() μοιάζει να φέρνει, αλλά δεν μπόρεσα να την κάνω να
δουλέψει μέσα στο koko.cpp μου...

I'm sorry to bother you. Αλήθεια, υπάρχει καμμιά περιοχή μηνυμάτων που
να αφορά αποκλειστικά C++; Νιώθω λίγο από ένοχος μωρέ, αυτό είναι όλο...

         Apostolis
apostolis at mail.com
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr