linux & dialup

Bob H. Tikos tikos at cis.upenn.edu
Wed Sep 8 18:53:51 EEST 1999

Michalis Kabrianis wrote:

> On 08-Sep-99 Kissandrakis S. Gewrgios wrote:
> >

> > Aporia
> >
> > Exw ena Linux me karta ethernet kai modem
> > episis exw merika windows clients.
> > pws ginetai (yparxei kana programma?) me to pou shkwnei kapoio apo ta windows
> > ena netscape, to linux (pou 0a einia kai router) na kanei dialup kai meta
> > apo kapoio time out na peftei h syndesh.
> >
> > Kissandrakis Giorgos
> > kissand at edu.physics.uch.gr
> >

> diald kai archives tis listas.
> To thema exei anaferthei ektenws
> (sorry gia to lakwniko)

Tara... tara.....
Xairetai paides,

Pali egw,

Exw thn entypwsh oti to parakatw einai "suitable"
gia thn periptwsh tou Giwrgou:
(apokoma apo freshmeat.net)

Masqdialer

    Masqdialer is a client/server package that allows LAN users to
control the modem that gives them access to the internet via
IP Masquerade. With the use of a client program, users can connect
and disconnect from any number of pre-configured ISP
connections with ease. An IP-based security system can provide
access to connections on a per-computer basis. No more
need to telnet to the masquerade box and run a connect script.

Urls

Download:
 http://cpwright.villagenet.com/mserver/download/
Alternate Download:
 ftp://ftp.cpwright.com/pub/mserver/
Homepage:
 http://cpwright.villagenet.com/mserver/
Changelog:
 http://cpwright.villagenet.com/mserver/ChangeLog.txt

Mpampis.

--
  Haralabos Bob Tikos -Systems Programmer/Admin.
Eniac2000 Project, CIS Department, University of Pennsylvania
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr