Quake - alh8ino

CountZero CountZero at cyber-wizard.com
Wed Sep 8 14:37:50 EEST 1999

"D.A.Glynos" wrote:

> On Tue, 7 Sep 1999, Christos Ricudis wrote:
> > Hello Linux-greek-users!
> >
> >   On 07 Sep 99, Linux-greek-users wrote to THEMiS PAPASSiLEKAS with subject
> > "Re: Quake - alh8ino":
> >
> >  >> em! den ebales KERNEL_ANTI_QUAKE_SUPPORT sto Make!
> >
> >  L>     Ενας φίλος μου μου είπε ότι εκείνη την ώρα έπαιζε Quake.
> >
> > Mpa, egw eftaiga poy ekeinh thn wra ekana reboot to quake.itsak.gr
> >
> > --
> > Christos Ricudis
> > I am a target. Please bomb me at N40 33.765' E22 55.130' Alt. 69ft
>
> kserw kapion pou meta to 5.9, anevike amesws sto spiti tou kai travikse
> "shutdown -h now" sto linux-aki... merikes fores anarwtiemai pou exei
> to mualo tou auto to paidi.
>
> dimitris
> P.S. Gia thn wra euxomai oloi oi athinaioi syn-listovioi na eimaste kala.

kai ego afto ithela na kano molis arxisan na kouniountai ola epeidh epaize kai h
tash omos den prolava kai apla to evgala apthn briza. eytyxos to igloo tou
piguinou krathse kala. to idio kai to diko mou.
alitheia ti kindynoi yparxoun gia to hardware apo tis allages ths tashs?

--
"The last possible deed is that which defines perception itself, an invisible
golden cord that connects us: illegal dancing in the courthouse corridors. If I

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr