Dynamic Nameserver

Bob H. Tikos tikos at cis.upenn.edu
Tue Sep 7 21:06:56 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Panos Katsaloulis wrote:
> >
> > Επί την ευακιρία των nameservers:
> >
> > Είχε ρωτηθεί αν δεν κάνω λάθος στη λίστα και στο παρελθόν αλλά τώρα στα
> > archives δεν μπορώ να το βρώ (εκτός αν δεν απαντήθηκε τελικά - δεν θυμάμαι).
> >
> > Πώς γίνεται να κάνεις σύνδεση σε έναν provider με dynamic DNS (έτσι λέγεται;).
> >
> > Αναφέρομαι στην αντίστοιχη επιλογή των wiblow$ που μπορείς να σερφάρεις χωρίς
> > να θυμάσαι όλα αυτά τα αστα-να-πάνε-νούμερα, ώστε το μόνο που χρειάζεται να
> > θυμάσαι να είναι μόνο το νούμερο που καλείς...
>
> Ναι, ναι, ναι, ναι...... εγώ είχα ρωτήσει !! Τελικά πώς γίνεται ??
Vre paidia, Dynamic DNS otan kanei kaneis dial-up ? oxi den nomizw.
Dynamic DNS xreiazetai kaneis, otan exei ena server (px
www.some.thing.org),
einai panw se dyktio me DHCP, kathe fora pou kanei reboot H otan
ta/to "leased IPs or IP" pou to dhnei o DHCP-server kanoun/kanei
"expire",
 kai xreiazetai na syndesei thn kainourgia IP pou peire me to onoma
www.some.thing.org.
Me alla logia mono gia "incoming traffic needs" xreiazetai.

Otan kanei kaneis dial-up xreizetai na valei sto /etc/resolv.conf thn IP
tou h twn nameservers pou tou dhnei o IPS tou.

An thelei kaneis ta na efarmwsei ena client/server me Dynamic DNS, to
teleutaio apo
freshmeat:
     MHDns me home-page http://www.HToC.com/mhdns
kai akoma kalhtera kante ena search "for Dynamic DNS"

Auta, an katalaba kala to thema.
Mpampis.

--
  Haralabos Bob Tikos -Systems Programmer/Admin.
Eniac2000 Project, CIS Department, University of Pennsylvania
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr