Netscape PROBz

Vmax Vmax at DeathStar.gr
Mon Sep 6 22:15:56 EEST 1999

On Mon, 06 Sep 1999 02:38:34 +0300,
John Yiannopoulos <zonk at compulink.gr> wrote:
>Gia na pairno ta news xrisimopoio to netscape 4.51
>Kathe fora pou ton kleino den mou krataei kanenas server gia news i an
[snip]
>tou xronou mou mou sto pc einai sta news groups.
>o 4.6X exei offline dinatotites ?
>If not tote uparxei kanena allo prog gia offline news kai mail ?

	Phgaine sto /etc/hosts kai grapse ekei tous news servers me ta ip
tous oloklhra. Otan eisai online dhl, kane ena nslookup edessa.topo.auth.gr
px. kai grapse to ip. Katopin prose8ese to sto /etc/hosts.
	Kalos offline news reader einai o slrn se console ( h Xterm ). Gia
mail, uparxoun polles epiloges. Phgaine px sto www.freshmeat.net, sto appindex
kai katebase kapoia kai des poio sou aresei. Egw xrhsimopoiw NS gia mail...
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr