DOMINATION

Costas Barakitis bcostas at gamesoverdose.com
Mon Sep 6 17:33:05 EEST 1999

"Mavrelos, Antonios" wrote:

> [...]
>         Το PS2 είναι ένας υπολογιστής με 128μπιτο επεξεργαστή(!!!) και
> αρκετά προηγημένα χαρακτηριστικά όπως λειτουργικό σύστημα και μάλιστα Linux.
> Το PS εκτός από υπερπαιχνιδομηχανή μπορεί να λειτουργίσει και ως browser,
> mail client, και γιατί όχι να μη τρέχει και το Star Office κάποια στιγμή. Τι
> σημαίνουν όλα αυτά? Με 300$ η Sony σου έχει πουλήσει ένα μηχάνημα που θα
> κάτσει πάνω στην τηλεόραση σου και θα είναι ουσιαστικά ένας πλήρης
> υπολογιστής, DVD Player, CD Player και φυσικά game console. Με λίγα λόγια
> δεν υπάρχει ουσιαστική ανάγκη να αγοράσει κανείς κάτι άλλο και φυσικά ένα

Nai alla den exei disko, ant'aytoy exei kati memory cards ths Sony oi
opoies einai panakrives. Alla akoma kai san paixnidomhxanh ysterei kata
poly apo ta PC, ta opoia vevaia stoixizoyn polly perissotera. To oti
exei OS Linux isws einai epeidh einai tsampa, den xreiazetai na
plhrwnoyn dikaiwmata.

>         Και αναρωτιέμαι που είναι η MS$ σε όλη αυτή τη φάση. Πως γίνεται να
> της διέφυγε αυτή η ιδέα? Γιατί όχι στα μηχανηματάκια της AT&T και της
> British Telecom (έχει μετοχές και στις 2 εταιρείες) να μη βάλει έναν
> Pentium, κάποιο καλό chip γραφικών και ένα DVD και να το κάνει ΚΑΙ
> παιχνιδομηχανή, PC.....??

Nai alla h MS den einai kateksoxin etairia hardware. Kai eidika sto xwro
twn games exei hdh kalo meridio. To MSN Zone exei 8 ekatomyria
syndromhtes, ekei vasika einai to poly xarti. Eksalloy as mhn ksexname
oti h MS den fhmizetai gia protwtypia, synh6ws antigrafei kala kati.

> [...]
> project. Ονομάζεται X-Box και ξεκινάει σαν παιχνιδομηχανή ... όπως και το
> PS2. Μας βλέπω σε λίγα χρόνια να είμαστε υποχρεωμένοι να αγοράζουμε Χ-Βοx ή
> όπως αλλιώς ονομάζεται γιατί το decoding του σήματος των τηλεοπτικών
> σταθμών, του videoτηλεφώνου και των υπόλοιπων συσκευών θα γίνεται μόνο από
> αυτά τα μαγικά κουτάκια. Μπαίνουν στό σπίτι σαν παιχνιδομηχανές αλλά
> ουσιαστικά είναι ένας δούρειος ίππος. Και ρωτάω υπάρχουν ακόμα άτομα στη
> λίστα τα οποία δεν ενδιαφέρονται τι κάνει η MS$? Είναι δυνατό να σκέφτεσαι
> την εξάπλωση και την βελτιώση του Linux όχι σε σχέση με την MS$? Ο

Pantws genika milontas h ka6ierwsh standards exei apodeixtei oti einai
mpelas. H Sony vgazei to Playstation2 giati h Nintendo evgale th
Dreamcast poy sarwnei stis pwlhseis sthn Amerikh. Den nomizw oti ayto
einai paixnidi poy xwra thn MS.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr