TeX upgrade

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sat Sep 4 17:28:12 EEST 1999

ΕΠΕΙΓΟΝ!
Όσοι έχετε σχέση με το TeX *παρακαλώ* βοηθήστε!

O βασικός λόγος που είπα να κάνω το upgrade είναι γιατί είχα πρόβλημα αν ήθελα
να αλλάξω το \pagenumbering{??} σε ο,τιδήποτε άλλο πλην του arabic (π.χ. roman).
Τότε το αρχείο «κράσαρε». Π.χ. στο αρχείο που ασχολούμαι βγάζει το εξής μήνυμα
(το πρώτο γιατί ακουθούν και πολλά άλλα):

(dip.aux (/usr/local/share/texmf/tex/generic/babel/lgrcmr.fd))
! Missing number, treated as zero.
<to be read again>
                   \hfil
l.119 \newpage

Έκανα λοιπόν την αναβάθμιση, αλλά το πρόβλημα όχι μόνο δε λύθηκε, αλλά
χειροτέρεψε:

Για κάθε font ελληνικό μου έβγαζε και ένα μήνυμα ότι το checksum δεν ταιριάζει.
Ψάχνω ψάχνω και βρίσκω ότι στο directory /var/cache υπήρχε ένα directory
tex (μου φαίνεται). Και το σβύνω (δάσκαλε που δίδασκες).

Και τώρα δεν μπορεί να βρει ΚΑΜΜΙΑ γραμματοσειρά, ούτε να παράγει κάποιο αρχείο
PostScript.

BOHΘΕΙΑ!

Συν τοις άλλοις το SuSE σύστημα που είχα είχε σε δύο θέσεις αρχεία του TeX,
στην /usr/lib/teTeX και στην /usr/share/texmf και δεν ήξερα που να τα
πρωτοβάλω. Τελικά τα έκανα και στις δύό θέσεις για να είμαι σίγουρος.
Ορισμένα μάλιστα μπάίνανε μόνο στην πρώτη και άλλα στη δεύτερη.

Όπως έχετε καταλάβει είμαι να τραβάω τα μαλλιά μου, ενώ το TeX είναι το
μοναδικό *χρήσιμο* και *απαραίτητο* πράγμα που κάνω αυτή τη στιγμή, μια που
γράφω τη διπλωματική μου να πάω πτυχείο και πρέπει όπου να'ναι να την
παραδώσω...!!!!!!!

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr