WIN & OpenLinix

Panos Katsaloulis teras at hellug.gr
Sun Sep 5 16:43:01 EEST 1999

A8anasios Sidhropoylos <msx at kil.forthnet.gr> wrote:

>ΤΗ ΛΕΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ;;;;;;;;;;;;;;;;
>Αρχίζω να ανισηχώ με της κινίσεις αυτές..... Είσαι σύγουρος ότι ο Bill δεν
>προσπαθεί να κάνει κάτι στο αγαπιμένο μας Lunuxάκι ;;;;;;;;;; (Ερωτώ)

Mπα... εγώ λέω ότι απλά ακολουθεί τη μόδα. Άλλωστε το Linux δεν πρόκειται ποτέ
να γίνει windows. Οι χρήστες που θέλουν ένα plug&pray (τουλάχιστον για MS
προϊόντα) με Office2??? (εκεί πάνε τα σκυλάκια βοηθούς) δεν πρόκειτε να
εγκαταλείψει ποτέ τις μπλε οθόνες.
Αν και τα win2000 μια που θα είναι nt πασάρονται στον απλό κόσμο ...

>Το περι σκιλιών που δεν πρέπει να περιμένεις να βοηθήσουν στην δουλιά σου δεν το
>έπιασα.... Πάντος το RAM εδώ και κερο το βλέπω να ασχολίτε σοβαρά με το Linux και
>αυτό με χαροποιή ιδιέτερα. Οπός ασχολιέτε και με τα MAC βεβέος (έχει το καλό ότι
>δεν είταν ποτέ μονοπλεβρο ος προς την επιλογή λοιτουργικού). Αλλά το WIN είχα
>σταματίσει να το πέρνο αρκετά νορίς (δυο τρία περιοδικά εχω όλα κι όλα) και δεν
>περίμενα να πι τέτια πραγματα ποτε του.... Ποιο τέυχος είναι να ψάξω να το
>βρω......... (Αυτά τα πράγματα πρέπει να τα βλέπει κανείς).

Σε αυτό που κυκλοφορεί. Θα δεις να έχει CD με το OpenLinux 2.2

--
Panos Katsaloulis <teras at writeme.com>
* Microsoft brought artificial intelligence to our desktop:

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr