WIN & OpenLinix

Mavrelos, Antonios A.Mavrelos at csd.ase.gr
Mon Sep 6 08:49:27 EEST 1999

> Αλλά το RAM δε σάς εκνευρίζει ιδιαίτερα όταν κάνει "συγκριτικό" στις
> διάφορες διανομές και λέει στη λεζάντα: "Προσέξτε ότι έχουν αλλάξει τα
> 'κουμπάκια' των παραθύρων" κάτω από snapshot του KDE; Οι τύποι
> ώρες ώρες είναι γελοίοι :-Ι.

	Το ώρες-ώρες μου άρεσε!. Εδώ στο τελευταίο τεύχος έχουν 30-40
σελίδες (συνολικά) για τα Win2000 πριν καν αυτό παρουσιαστεί. Δηλαδή όταν
βγει πόσες σελίδες θα αφιερώσουν? Οι τύποι είναι γελίοι τουλάχιστον. Είναι
χρόνια πίσω όχι σε ύλη αλλά σε νοοτροπία. Εντάξει περιοδικό είναι αν δεν
γράψουν καλά λόγια για μια εταιρεία που τους δίνει τόσες ολοσέλιδες θα την
κάνουν να επενδύσει αλλού. Το κακό όμως έχει παραγίνει είναι προκλητικοί.
Σκεφτείτε  πόσοι διαβάζουν το περιοδικό και επηρεάζονται. Οι 5-6 σελίδες
(max) που έχει για Linux δε μου λένε τίποτα.
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr