Creating a linux native partition

NTG21 ntg21 at x-treme.gr
Mon Sep 6 02:14:25 EEST 1999

Διαβαζοντας την ερωτηση που εκανα οπως διατυπωθηκε οφειλω να ομολογησω
οτι δεν ηταν και πολυ περιγραφικη οποτε την ξαναδιατυπωνω.
Λοιπον, αγορασα προσφατα εναν σκληρο δισκο για να αντικαταστησω τον
παλιο που δεν μου εφτανε οποτε χρειαστηκε να ξαναστησω τα παντα απο την
αρχη συμπεριλαμβανομενου και του Linux.Εφτιαξα λοιπον ενα primary
partition για τα winblows, (τα παιχνιδια δεν μπορω να τα κοψω) ενα
extended partition μεσα στο οποιο εφτιαξα ενα logical partition και
αφησα και 4 GB ελευθερα για να βαλω το Linux.Ο ελευθερος χωρος την πρωτη
φορα ηταν εκτος του extended και την δευτερη εντος του.Στην πρωτη
περιπτωση επαιρνα το μηνυμα "Not enough space" ενω στην δευτερη το
μηνυμα "Partition too big" ασχετως απο το μεγεθος που εχω ορισει για το
parition.

Οποιαδηποτε βοηθεια θα την εκτιμουσα ιδιαιτερα.Tnx anyway.

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr