Selida gia Linux

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Sun Sep 5 02:19:50 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Eleytheria Velissaratoy wrote:
>
> Για κοίτα λιγο το signature... Ρίξε μια επίσκεψη, δες τί έχω βάλει και
> μετά το ξανασυζητάμε αφού πρώτα μου πείς τί υλικό έχεις διαθέσιμο (αν
> έχεις). (έχω και κάποιους όρους :-(
>
> By the way, am I talking to Aggelos or Eleytheria? If to Aggelos, then
> do sth with the Identity of the mailer.
>
> --
> | DJ Art                                                  |
> | email address: <djart at hellug.gr> <djart at freemail.gr>    |
> | Personal Linux Page:                                    |
> [...]

Είδα σήμερα την σελήδα σου. Αρκετά καλή προσπάθια αλλά το ενχιρίδιο δεν
θα το έδινα τόσο εύκολα σε έναν αρχάριο. Δεν είναι αρκετά αναλιτικο όσο
αναφορά το τι είναι το linux. Πιγένει λιγάκη απότομα στα βαθιά νερα (όχι
πολυ βαθιά αλλά ένας πολύ αρχάριος μπορεί να μην πατόνει). Θέλη ακόμα
λίγη δουλιά (το κομάτη που είδα τουλαχιστον). Αλλά σαν προσπάθια έιναι
αρκετα ελπιδοφόρα.... Σινέχισε και βελτίοσετο και θα βγεί ένα αρκετά καλό
αποτέλεσμα...

Συνχαριτίρια πάντος για την προσπάθια.... Καλή. Αρκετά καλη...

Σιδηρόπουλος Αθανάσιος.

msx

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr