Selida gia Linux

A8anasios Sidhropoylos msx at kil.forthnet.gr
Mon Sep 6 01:11:27 EEST 1999

DJ Art wrote:

> Πραγματικά αυτό που λές είναι δύσκολο να το κάνω :-). Θα μπορούσα απλά
> να φτιάξω ένα section στο εγχειρίδιο που να λέει. To linux είναι unix.
> και τίποτα άλλο. Αυτό βέβαια ισχύει αν εννοείς να φτιάξω section που να
> λέει φιλοσοφίες γύρω απο το linux π.χ. To linux είναι ένα πραγματικά
> Multiuser λειτουργικό σύστημα, το οποίο ενσωματώνει τη δυνατή γραμμή
> εντολών του unix μαζί με τη δυνατότητα να "δίνει ζωή" σε servers, αλλά
> και να μπορεί να τρέξει multimedia εφαρμογές. Sorry, αλλά αυτά είναι
> λίγο παραπανίσιο bla-bla και νομίζω πως αυτά τα ξέρουν ηδη αυτοί που
> [...]

Όχι όχι δεν μιλάω να βάλεις φιλολογικά θέματα για το Linux.... Απλός θέλης
λίγο περισότερη δουλιά στο να κάνεις ποιο πλίρες και κατανοητό το αντικίμενο
που πραγματέβεσε και να πεις με 2 3 το πολί σιρές μερικά βασικά χαρακτιριστικά
του Linux για να μην βρεθεί κανείς προ εκπλίξεων. Μην ξεχνάς οτι πλέον κανεις
δεν γνωρίζει το DOS και όλοι έρχοντε από το περιβάλον των windows. Αν γνόριζαν
το DOS ελάχιστα έστο και την εντολή dir βρε αδελφέ τα πράγματα θα είταν ποιο
εύκολα.
Μπανιο μαθένεις αν σε ρίξουν στα βαθιά η και σου πουνε "σκασε και κολίμπα" ή
αν σε βάζουν να κολιμπάς υποβασταζόμενος (στην αρχή) μέχρι να σου φίγει η
φοβία ότι θα πνιγίς.
Παντος για το άν ο αρχάριος έχει το βιβλίο τις διανομής .... μπορεί ναι μπορεί
και όχι. Πέζετε αυτό.
Παντος για τα βιβλία που λες ότι αγοράζαμε την εποχή του DOS έχεις μεγάλο
δίκιο.... Και ευχαριστό τον καλό θεούλη που με απέτρεπσε από την αγορά
δεύτερου βιβλίου για DOS. Ο ανθροπος καλό είναι να κάνει την μ.....α μία φορά.
Μην του γίνει και σινίθια 8-).

Σιδηρόπουλος Αθανάσιος

msx

Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr