gcc prob

Count Zero CountZero at cyber-wizard.com
Sun Sep 5 16:52:26 EEST 1999

Giorgos Keramidas wrote:

> On Fri, Sep 03, 1999 at 02:53:50PM +0300, Count Zero wrote:
>
> | to periergo einai oti den ekana tipota. liga lepta prin fygo gia Io
> | prospathousa na grapso ena proggie kai ola doulevan mia xara. opote
> | kleino ton ypologisth, feugo, gyrizo se mia vdomada kai vlepo afthn thn
> | katastash.
> | An ksanaegatasthso toulaxiston to gcc pisteveis oti tha doulepsei?
>
> Ahm... kapoia blakeia tou setup murizomai alla apo tn muroudia de tin
> ksexorizo kala.  Gia mpes me to YAST kai bale to egcs ksana kai to
> gcc-frontend paketaki pou zntaei auto sta kainouria SuSE...

To ekana alla tipota.. pali ta idia.. to yast pantos mou elege oti den
xreiazontai kai ta dyo. ena apo ta dyo einai arketo opote dokimasa oles
tis enallaktikes lyseis. mono to egc, mono to frontend h kai ta dyo
mazi. kamia tyxh. to akoma pio periergo einai oti programmata etoima pou
katevazo ginontai compile xoris provlhmata. mono sta dika mou ta
pathainei afta!

--
"The last possible deed is that which defines perception itself, an
invisible golden cord that connects us: illegal dancing in the
Gia boithia (h na diagrafhte) e-mail sto majordomo at hellug.gr